Monday, May 13, 2013

My name is....

Lala!!!!!


Hawaiian Meaning:
The name Lala is a Hawaiian baby name. In Hawaiian the meaning of the name Lala is: Abbreviation of Eulalie: well-spoken.
American Meaning:
The name Lala is an American baby name. In American the meaning of the name Lala is: Equivalent of English Lara: famous;cheerful.
Latin Meaning:
The name Lala is a Latin baby name. In Latin the meaning of the name Lala is: Equivalent of English Lara: famous;cheerful.
Slavic Meaning:
The name Lala is a Slavic baby name. In Slavic the meaning of the name Lala is: Roman family name Laelius. From Laelius.
Spanish Meaning:
The name Lala is a Spanish baby name. In Spanish the meaning of the name Lala is: Tulip.
 
 
 
あああああ、もうこれしかないっ!
 
つながりすぎてるこの名前。私の新しい名前はこれしかないわ。
 
ラララララ~!!!!!

2 comments:

  1. イカイカが良いかなと思ってたけど(笑)byトモコ

    ReplyDelete
  2. いかいか?

    なんか、ほのぽのらーにみたいに、なんかめっちゃくハワイアンな難しい名前をつけたかったけど、自分も覚えられそうにないので、このLalaが一番!

    ReplyDelete