Thursday, October 3, 2013

Knocked out.....Finally!!!


Queensの奥地にある、小児歯科に行くのに、にこちゃんまで付いてきてくれました。私のお尻が痛いので、彼女がお母さん役。にこちゃんの家では、お嬢様楽しすぎて、なかなか寝てくれず、やっといつもの昼寝の時間の4時間後にKnocked out!!!やっと、にこちゃんにも笑顔が戻りました。笑。

彼女もつい最近婚約して、二人でWedding planについて語り合ったよ。楽しみだなあ。

She accompanied and helped us for princess to be seen by pediatric dentist in middle of nowhere in Queens! Thank you for your help!

My princess is now little curious monster. She was so excited about everything at her house, it took her so long to take a nap. When she finally got knocked out, Nicole gained her smile back! lol

She recently got engaged and we had fun talking about our weddings! Our weddings are totally different. She will do formal big wedding and mine is just simple thing. But we still enjoyed each other! Good to have a good friend like her. Love ya! 

No comments:

Post a Comment