Sunday, July 21, 2013


 いや~。びっくり!最近なんだか出不精ダーリンが、デートしようとか、昔住んでいた辺りのCentral parkに行きたがり、変な小さなバッグを持ち歩いてるな・・・とは思ったけど、まさか婚約指輪を持ち歩いてるとは知りませんでしたっ!

彼曰く、この2ヶ月間、いろいろとTryしたけど、毎回何かが起こり、なかなかプロポーズできなかったみたい。(そうだったの~?一言相談してくれればよかったのに!笑)で、この日もCPのCastleに行くって言い出して、めんどくせ~って思ったけど、付き合ってあげました。で、てっぺんに着いた時、いきなり次男が鼻血をまた出し、早く下ろうとすると、「大丈夫」とか言ってるから、とんでもない!って思って、急降下。その後トイレして、アイス休憩。じゃ、またPicnicするか!と、シーツを広げて、Picnic。またトイレに行きたくなったので、トイレにいって帰ると、ぶつぶつ、もう何年も付き合ってるね・・・とか、どうでもいい事(笑)を言い出したので、話しに付き合ってあげると、いきなりひざまついて、Marry me?と、ね!うふふ~!もちろん答えはYes!でしょ?だってさああ、私付き合って数ヶ月でダーリンに指輪あげてるんだよおおっ!?Marry me?って箱に書いてね。だから、私の中ではずっと婚約中だったんだけど!!!

さ~てと、結婚式とかするのかなあ?なぞ。

What a surprise! I didn't think he was ready...(to buy me ring....I was forcing him to save $ for it though)!!! He said he had the ring over 2 months and every time he attempted to ask me, something happened like I had to go to bathroom or it was too noisy. Oh yeah? I knew he had been asking to go to Central Park in our old neighborhood and I was suspicious why but I didn't think he had the ring yet!!!

I remember I gave him a ring with a box noted "Marry me?" after few months I started to dating him. I was in love with him since the day I met him. This hasn't changed and will never change! I love him so much. Thinking about him makes my heart tighten every time. He is so precious and words can't describe for my love for him. 

Thank you for asking me but you knew the answer already! 

Now what!? Wedding!!!???

With what $!!?? Should I start raising $ for wedding??? LOL

I love you, my darling! Thank you for the beautiful ring! I love it so much!

No comments:

Post a Comment